ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В СУЧАСНИХ ВИБОРЧИХ ПРОЦЕСАХ В НІМЕЧЧИНІ

Автор(и)

  • Д А Кузява Студентка IV курсу спеціальності Міжнародна інформація Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Науковий керівник: к.політ.н., доцент Бєлоусова Н.Б.

Анотація

Анотація. В умовах динамічного розвитку інформаційного суспільства усі сфери людської діяльності зазнають впливу інформаційного фактору. У зв’язку з цим зростає роль реклами як неперсоніфікованого способу передачі інформації через різні засоби масової комунікації. Політична реклама, що використовує всі можливі канали розповсюдження інформації (телебачення, радіо, пресу, поштову розсилку, вуличну комунікацію), відображає в рамках цих каналів заклики, посилання на реальні потреби суспільства. Звичайно, питання про їх вирішення залишається на розсуд влади, проте в правових державах секрет виборів простий: довіра до інститутів влади, прості процедури та дієва правоохоронна система з невідворотним покаранням за злочин. Саме такою є німецька, тому дослідження методів політичної реклами, що використовувались на останніх виборах до Бундестагу, мають реальну практичну користь для держав, де така система лише на стадії встановлення.Ключові слова:політична реклама, політичний маркетинг, методи політичної реклами. Annotation. In terms of dynamic development of information society all spheres of human activity are being influenced by information factor.  Due to this, the role of advertising raises as a nonpersonal way of information transmission through different means of mass communication. Political advertising, using all possible channels of information dissemination (television, radio, printed press, direct mail, street communication) reflects through these channels slogans, references on the real needs of society. Obviously, the issue of their solution is left to thestateconcern, butinthelawfulstatethesecretof election cycle is simple: trust to the state institutions, simple procedures and effective law enforcement system with an inevitable punishment for an misdemeanor. That is what German system is about. That is why the research of political advertising methods used during the latest Bundestag elections have a real practical value for states, where such systems is being established.  Keywords:political advertising, political marketing, methods of political advertising. Аннотация. В условиях динамичного развития информационного общества все сферы человеческой деятельности подвержены влиянию информационного фактора. В связи с этим возрастает роль рекламы как не персонифицированного способа передачи информации через различные средства массовой коммуникации. Политическая реклама, использующая все возможные каналы распространения информации (телевидение, радио, прессу, почтовую рассылку, уличную коммуникацию), отображает в рамках этих каналов призывы, ссылки на реальные потребности общества. Конечно, вопрос об их решения остается на усмотрение властей, однако в правовых государствах секрет выборов прост: доверие к институтам власти, простые процедуры и действенная правоохранительная система с неотвратимым наказанием за преступление. Именно такова немецкая модель, поэтому исследование методов политической рекламы, которые использовались на последних выборах в Бундестаг, имеют реальную практическую пользу для государств, где такая система только на стадии становления.Ключевые слова: политическая реклама, политический маркетинг, методы политической рекламы.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-18