ДРАМО-ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ДИПЛОМАТИЧНОЇ ЕМПАТІЇ ПРИ НАВЧАННІ ІНШОМОВНОМУ СПІЛКУВАННЮ
Abstract
Практика сучасної дипломатії потребує взаєморозуміння не тільки між урядами, але й між народами та їхніми ку-льтурами. Активізація прямого діалогу між главами держав, урядів, парламентами, політиками, представниками біз-несу, науки, культури, а також процеси глобалізації ускладнили та посилили значення дипломата як медіатора, посе-редника між державами, народами, культурами.Ключові слова: міжкультурні комунікації, сучасна дипломатія, медіатор.References
Список використаних джерел:
Фішер Р. Шлях до згоди чи переговори без поразки / Р. Фішер,
У. Юрi. – М.,1992.
Камбон Жюль. Дипломат / Жюль Камбон ; пер. с франц. ; пре-
дисл. А. Трояновского – Ленинград : Полиграфкнига, 1997.
~ 44 ~ В І С Н И К Київського національного університету імені Тараса Шевченка ISSN 1728-381
Pennigton D. Intercultural Communication / D. Pennigton // Introduction
to Intercultural Communication: A reader. / L. Samovar, R. Porter-
Belmont. – 1985. – P. 30–40.
Buttijes D.1991: 9; Byram M.1991:19; Melde 1987; Schinschke
: 36-38.
Bredella L. Didaktik des Fremdverstehens im Rahmen einer Theorie
des Lehrens und Lernens fremder Sprachen / L. Bredella // Dialektik des
Fremdverstehens. – Tubingen : Gunter Narr Verlag, 1995. – S. 8-13.
Calliers F. de.On the Manner of Negotiating with Princes
/ F. Calliers de. – K., 1963.
Никольсон Г. Дипломатия / Г. Никольсон ; пер. с англ.:
А.А. Трояновский.– М. : ОГИЗ: гос. изд. полит. лит-ры, 1941. – 156 с.
Фішер Р., Юрії У. Шлях до розуміння чи переговори без поразки
/ Р. Фішер, У. Юрі. – М., 1992.
Нергеш Я. Поле битви – стіл переговорів / Я. Нергеш. – М.,
Byram Michael. "Languages Learning in Intercultural Perspective :
Approaches through drama and ethnography / Michael Byram and Michael
Fleming. – Cambridge University Press, 1998.
Michael Fleming. Cultural awareness and dramatic art forms
/ Michael Fleming // Michael Byram and Michael Fleming // Languages
Learning in Intercultural Perspective : Approaches through drama and ethnography.
– Cambridge University Press, 1998.
Michael Byram and Michael Fleming "Languages Learning in Intercultural
Perspective" Approaches through drama and ethnography. – Cambridge
University Press, 1998.
Body and Language, Intercultural Learning through Drama / ed. by
Gerd Brauer ; Ablex Publishing, Westport, Connecticut – London : Manfed
Lukas Schewe "Teaching Foreign Language Literature. Tapping the Students
Bodily-Kinesthetic Intelligence", 2002.
Станіславський К.С. Зібрання творів / К.С. Станіславський. – М.
– Т. 5.
Базен Андре. Что такое кино / Андре Базен. – М. : Изд-во "Ис-
кусство", 1972.
Ждан В. Введення в естетику фільму / В. Ждан. – М. : "Мистец-
тво", 1972.
Printed in Great Britain Redwood Burn Ltd Trowbridge Wiltshire. –
Film Sense, 1986.
Eisenstein S.М.В. Film Form / S.М.В. Eisenstein. – Copyright 1949,
Hatcourt Bau and Company; Copyright unwed, 1977.
Ждан В. Введение в эстетику фильма / В. Ждан. – М. : Ис-
кусство, 1972.
Francois Truffaut."Truffaut/Hitchcock. – N. Y. : Simon and Schusfei,
Артемов В. Вопросы психологии и методики обучения
иностранным языкам / В. Артемов. – М. : Гос. учеб.-пед. изд-во Минис-
терства прсвещения РСФСР, 1947.
McCallion Michael. The Voice Book / Michael McCallion ; Faber
and Faber Limited 3 Queen Square. – L. : WCIN 3AU, 1988..
Мейєрхольд В.Е. Статті. Листи. Мови. Бесіди
/ В.Е. Мейєрхольд. – М. : "Мистецтво" 1968. – Т. 1.
O'Neil. Drama words. А framework for Process Drama / O'Neil. –
Postsmouth, NH, Heinemann, 1995.
Marranca В. The Theatre Images / В. Marranca. – N. Y. : Drama
Book Specialists, 1997.
Пудовкин В.И. Собрание починений : в 3 т. – М. : Искусство,
– Т. 1.