ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ НА НАЦІОНАЛЬНОМУ РИНКУ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ В УМОВАХ ГЛОКАЛІЗАЦІЇ

Authors

  • К Бех Київський національний університет імені Тараса Шевченка,

Abstract

На основі аналізу емпіричних даних визначено ставлення українських споживачів до країни походження компаній,харчові продукти яких реалізуються в супермаркетах. Досліджено важливість різних параметрів товарів для покуп-ців харчових продуктів і виокремлено фактори, які допоможуть корпораціям збільшити ефективність реклами. До-ведено, що торгові марки англійською мовою в основному сприймаються українськими споживачами як такі, що на-лежать іноземним корпораціям, тоді як назви українською мовою більшою мірою сприймаються як такі, що належатьукраїнським компаніям.Ключові слова: українські споживачі, харчові продукти, торгові марки, ТНК.

Author Biography

К Бех, Київський національний університет імені Тараса Шевченка,

аспірант

Published

2018-12-12