МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ФАКТОРИ ІМІДЖУ КИТАЮ У КРАЇНАХ СВІТУ
Abstract
М'яка сила та імідж країни є багатокомпонентним явищем, яке може бути пов'язаним з характером її зовнішньо-економічних зв'язків. Метою статті є визначання ролі економічних складових м'якої сили Китаю та оцінка впливу міжнародних торговельних, інвестиційних та іміджевих зв'язків основних економічних і політичних центрів світу (США, ЄС, Китай, Росія) на імідж Китаю у країнах світу. Регресійно-кореляційний аналіз дозволив встановити характер та величину впливу відповідних факторів. Побудовані статичні та динамічні регресійні моделі для визначення факторів впливу на загальний імідж Китаю та його динаміку. Ключові слова: економічна сила, м'яка сила, міжнародний імідж країни, Китай, міжнародні економічні відносини.Downloads
Published
2016-04-08
Issue
Section
Статті