МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ФАКТОРИ ІМІДЖУ КИТАЮ У КРАЇНАХ СВІТУ

Authors

  • О. Чугаєв Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

Abstract

М'яка сила та імідж країни є багатокомпонентним явищем, яке може бути пов'язаним з характером її зовнішньо-економічних зв'язків. Метою статті є визначання ролі економічних складових м'якої сили Китаю та оцінка впливу міжнародних торговельних, інвестиційних та іміджевих зв'язків основних економічних і політичних центрів світу (США, ЄС, Китай, Росія) на імідж Китаю у країнах світу. Регресійно-кореляційний аналіз дозволив встановити характер та величину впливу відповідних факторів. Побудовані статичні та динамічні регресійні моделі для визначення факторів впливу на загальний імідж Китаю та його динаміку. Ключові слова: економічна сила, м'яка сила, міжнародний імідж країни, Китай, міжнародні економічні відносини.

Author Biography

О. Чугаєв, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

канд. екон. наук, доц., Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

Published

2016-04-08