ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНІЙ АРЕНІ МЕТОДАМИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДИПЛОМАТІЇ

Authors

  • О. Приятельчук Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Abstract

     У зв'язку з підвищенням конкуренції на міжнародних ринках постає питання про конкурентоспроможність компаній на світовій арені, адже без відповідних конкурентних переваг підприємство не зможе виступати гідним гравцем на тлі інших більш конкурентоздатних компаній. Тому важливо застосовувати всі можливі варіанти для забезпечення інтересів вітчизняних підприємств, в тому числі і дипломатичний як один з найефективніших методів здійснення поставленої задачі. Україна має дуже високий природно-ресурсний потенціал, який необхідно використовувати у повній мірі для забезпечення експортної діяльності держави та підтримки експортерів. Для цього необхідно використати і дипломатичний корпус, який здатен гідно зарекомендувати українські підприємства серед найбільш потужнихкомпаній світу.Ключові слова: економічна дипломатія,економічні інтереси, фінансова ефективність, конкурентоспроможність, сталий розвиток, стратегічне співробітництво, управлінська теорія (концепція).

Author Biography

О. Приятельчук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

канд. екон. наук, доц., Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Published

2016-02-02