КОНЦЕПТ РЕПУТАЦІЇ У СУЧАСНИХ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ: ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ

Authors

  • Ж. Панченко Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Abstract

     Поняття "репутація" набуває абсолютно нового значення у сучасному світі. Корпоративна репутація перетворюється на джерело вартості для компанії, державна репутація посилює позиції держави на міжнародній арені. Стаття присвячена становленню та розвитку концепції корпоративної репутації, що в подальшому розвинулася в державну репутацію та репутацію міст.Ключові слова: репутація, репутаційний менеджмент, репутаційна економіка, корпоративна репутація, державна репутація, бренд, імідж, стейкхолдери.

Author Biography

Ж. Панченко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

канд. політ. наук, доц., Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Published

2016-02-02