ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ СВІТОВОГО МЕДІАРИНКУ
Анотація
На будь-який багатообіцяючий винахід завжди знайдуться скептики. На початку розвитку глобальної мережі навіть авторитетні люди висловлювали помилкові думки про інтернет. У лютому 1995 р. в журналі “Newsweek” вийшла стаття під заголовком “Інтернет? Нісенітниця!”. Автор статті, астрофізик і мережевий експерт Кліфф Столл назвав торгівлю через інтернет і онлайн-спільноти нереалістичними фантазіями, які суперечать здоровому глузду. “Правда в тому, що жодна онлайн база даних не замінить вам газету, — стверджував він. — І при цьому керівник лабораторії з вивчення ЗМІ Массачусетського технологічного інституту Ніколас Негропонте пророкує, що в недалекому майбутньому ми будемо купувати книги і газети через інтернет. Ну так, звичайно”.Тоді Кліфф Столл навіть і уявити не міг, що в недалекому майбутньому купувати через інтернет електронні газети, книги, журнали, відео-ігри, музичні записи тощо стане звичною справою мільйонів людей по всьому світу. Більш того через стрімке зростання популярності цифрових медіа, компанії вимушені згортати свою діяльність у сфері традиційних медіа.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02