СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ЧИННИКИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ
Анотація
Діджиталізація міжнародної торгівлі як однієї з найважливіших форм міжнародних економічних відносин проявляється у застосуванні технологій електронної комерції (е-комерції) компаніями або окремими фізичними особами для купівлі-продажу товарів та/або послуг на закордонних ринках. За своєю суттю е-комерція має глобальну природу, оскільки цифрове середовище, в якому вона реалізується, не має кордонів. Суб’єкти торговельних відносин, що знаходяться у різних країнах світу, отримують можливість вивчати і порівнювати товари, ціни, постачальників, споживачів, проводити перемовин, укладати контракти, здійснювати розрахунки з зарубіжними партнерами, доставляти цифрові продукти та інформацію за допомогою глобальної електронної мережі.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02