МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ І ФІНАНСИ ДЛЯ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ: МЕТОДОЛОГІЯ І ПРАКТИКА
Автор(и)
Л. Л. Кістерський
Dr., Professor, Institute for International Business
Development
І. І. Пузанов
Dr., Professor, Kуiv National Taras Shevchenko
University
Т. В. Липова
Institute for International Business
Development
Анотація
В монографії викладені основи маркетингу і фінансів в методологічному та практичному аспектах з необхідним компонентом теоретичних знань. Для України є пріоритетним розповсюдження професійних знань для підтримки підприємництва. В країні відчувається дефіцит високоякісної та зрозумілої літератури для підтримки освіти підприємців усіх рівнів. Таким чином, основна мета цієї книги – дати можли- вість як початківцям, так і вже діючим підприємцям, отримати практичні знання в галузі маркетингу та фінансів, які допоможуть запобігти багатьох помилок, ефектив- но вести бізнес, продавати товар і отримувати прибуток. При написанні монографії автори використали свій двадцятирічний практичній досвід роботи як на ринку України, так і на ринках інших країн, та прагнули викласти матеріали максимально доступно та практично з метою зробити процес засвоєння не складним та корисним.