ТЕОРІЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВ
Аннотация
...Библиографические ссылки
Огляд малого і середнього підприємництва в Україні [Електронний ресурс] // Офіс розвитку малого і середнього підприємництва, Офіс ефективного регулювання. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: drive.google.com/file/d/1I2ckLnFpxcbePvy_ymQlJMi5Wci5RKxP/view
Annual enterprise statistics by size class for special aggregates of activities (NACE Rev. 2) – Eurostat. Режим доступу до ресурсу: https://ec.europa.eu/eurostat/data/database
Trade by NACE Rev. 2 activity and enterprise size class – Eurostat. Режим доступу до ресурсу: https://ec.europa.eu/eurostat/data/database
Johanson, J., & Vahlne, J.-E. (2009). The Uppsala internationalization process model revisited: From liability of foreignness to liability of outsiders. Journal of International Business Studies, 40(9), 1411–1431.
Рогач О. І. Еволюція теорії міжнародного руху підприємницького капіталу/ Сучасні тенденції міжнародного руху капіталу. Монографія /За редакцією Рогача О.І. К.: Вид-во «Центр учбової літератури», 2019, – с.11-22
Рогач О. І. Теорія багатонаціональних підприємств: півстоліття розвитку. – Багатонаціональні підприємства та глобальна економіка. Монографія / За ред. О. І. Рогача. – К.: «Видавництво «Центр учбової літератури», 2020. – 368 с.
Рогач О.І. Теорії міжнародного бізнесу. К.: ВПЦ «Київський університет», 2018. 687 с.
Рогач О. Багатонаціональні підприємства. Підручник. / О.Рогач. - ВПЦ Київський Університет., - К., - 2019, 383c.
Paul, J., & Sánchez‐Morcilio, R. Toward A new model for firm internationalization: Conservative, predictable, and pacemaker companies and markets // Canadian Journal of Administrative Sciences. – 2019. – 36(3) – p. 336-349. Режим доступу до ресурсу: https://doi.org/10.1002/cjas.1512.
Salomon, R. M. Spillovers to foreign market participants: assessing the impact of export strategies on innovative productivity // Strategic organization– 2006. - 4(2) –p. 135-164.
Paul, J., SCOPE framework for SMEs: A new theoretical lens for success and internationalization // European Management Journal – 2020. Режим доступу до ресурсу: https://e-tarjome.com/storage/panel/fileuploads/2020-05-03/1588492265_E14887-e-tarjome.pdf
Paul, J., & Mas, E. Toward a 7-P framework for international marketing // Journal of Strategic Marketing – 2019. – p. 1-21. Режим доступу до ресурсу: https://doi.org/10.1080/0965254X.2019.1569111
Rogach O. I. MNE’s theory and global value chains / O. I. Rogach // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2019. - Вип. 138. - С. 153-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2019_138_17