КУЛЬТУРНІ ПРОЕКТИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗОВНІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ

Authors

  • Б Кост керівник американсько-французького благодійного фонду Search Foundation
  • Г А Піскорська кандидат історичних наук, доцент, старший науковий співробітник Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Abstract

Анотація. В статті досліджено проблеми та перспективни позиціювання України в світі через інструменти культурної дипломатії. Україна володіє величезною культурною спадщиною, не поступаючись в цьому відношенні найрозвинутішим країнам Європи. Вона є цікавою для Європи з огляду на багатство власної культури, як традиційної, так і сучасної.  В сучасних умовах  реалізуються різноманітні форми культурного співробітництва та комунікацій між українськими і зарубіжними митцями та виробниками креативного продукту, які ставлять собі за мету розповісти світу про Україну.Ключові слова: культурна дипломатія, «м’яка сила» , співробітництво, культурний продукт, імідж, Україна, ЕС. Abstarct. The article deals with the problems and perspectives of Ukraine's positioning in the world through the instruments of cultural diplomacy. Ukraine has enormous cultural heritage, not yielding in this respect to the most developed countries in Europe. Ukraine is interesting to Europe because of richness of its culture, both traditional and contemporary. Various forms of cultural cooperation and communication between Ukrainian and foreign artists and creators aiming to tell the world about Ukraine, are realized in contemporary conditions.Keywords: cultural diplomacy, « soft power», cooperation,, cultural product, Ukraine, EU. Аннотация. В статье исследованы проблемы и перспективные позиционирования Украины в мире через инструменты культурной дипломатии. Украина обладает огромным культурным наследием, не уступая в этом отношении развитым странам Европы. Она интересна для Европы, учитывая богатство собственной культуры, как традиционной, так и современной. В современных условиях реализуются различные формы культурного сотрудничества и коммуникаций между украинскими и зарубежными художниками и производителями креативного продукта, которые ставят своей целью рассказать миру об Украине.Ключевые слова: культурная дипломатия, «мягкая сила», сотрудничество, культурный продукт, имидж, Украина, ЕС.

Published

2017-07-28