РОЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОСУВАННІ КРАЇН БАЛТІЇ НА МІЖНАРОДНІЙ АРЕНІ

Authors

  • М І Терещук кандидат політичних наук, асистент кафедри міжнародних відносин та суспільних комунікацій Університету економіки та права «КРОК» (м.Київ)

Abstract

Анотація. В статті проаналізовано інституціональний та програмний виміри комунікативного просування держав Балтії на міжнародній арені. Автор показує, як кожна з країн (Естонія, Латвія, Литва) намагалася застосувати комунікативний інструментарій, насамперед технології національного брендингу, для просування своїх інтересів та забезпечення серед зарубіжних аудиторій впізнаваності та неподібності до інших країн групи.Ключові слова: міжнародні комунікації, національні інтереси, громадська думка, Естонія, Латвія, Литва. Annotation. The article analyses the institutional and programmatic dimensions of communication promoting Baltic States in the international arena. The author shows how each of the countries (Estonia, Latvia, Lithuania) tried to apply communicative tools, mostly nation branding, to promote their interests and ensuring awareness among foreign audiences and dissimilarity with other countries of the group.Keywords: international communication, national interests, public opinion, Estonia, Latvia, Lithuania. Аннотация. В статье проанализированы институциональный и программный измерения коммуникативного продвижения государств Балтии на международной арене. Автор показывает, как каждая из стран (Эстония, Латвия, Литва) пыталась применить коммуникативный инструментарий, прежде всего технологии национального брендинга, для продвижения своих интересов и обеспечения среди зарубежных аудиторий узнаваемости и несходства с другими странами группы.Ключевые слова: международные коммуникации, национальные интересы, общественное мнение, Эстония, Латвия, Литва.

Published

2017-02-28