РЕЙТИНГОВА МОДЕЛЬ АНАЛІТИЧНИХ ЦЕНТРІВ: ПОЛЬСЬКИЙ ДОСВІД

Authors

  • Н Ф Ржевська доктор політичних наук, доцент, завідувач кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій Навчально-наукового інституту Міжнародних відносин Національного авіаційного університету

Abstract

Анотація. На ґрунті аналізу теоретичного та прикладного досвіду формування, розвитку, встановлення результативності функціонування аналітичних центрів та визначення їхньої ефективності за допомогою щорічного Міжнародного рейтингу Пенсільванського університету професора Дж.МакГана, встановлено основну стратегічну ціль рейтингової моделі та окреслено місце аналітичних центрів Польщі в ній. Ключові слова: рейтингова модель, методологія рейтингу, індекс-рейтинг, аналітичні центри, публічна політика. Annotation. Guided by the results on the theoretic and practical experience of the formation, development and determination of the analytical centers functioning effectiveness, as well as, their effectiveness evaluation by means of the Global Go To Think Tanks Index Reports by James McGann, there has been determinated the main strategical aim for the index model, also the place of the Polish think tanks in it.  Key words: rating model, rating methodology, index-rating, think tanks, analytical centers, public affairs Аннотация. Руководствуясь результатами теоретического и практического опыта формирования, развития и определения результативности функционирования аналитических центров, а также вычисления их эффективности с помощью ежегодного Международного рейтинга Пенсильванского университета профессора МакГана, определено основную стратегическую цель рейтинговой модели, а также – место аналитических центров Польши в ней.Ключевые слова: рейтинговая модель, методология рейтинга, индекс-рейтинг, аналитические центры, публичная политика

Published

2017-02-20