СТРАТЕГІЯ ІНТРОФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА СВІДОМІСТЬ ЛЮДИНИ В УМОВАХ КОНФЛІКТНОЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

Authors

  • О Ю Рак кандидат наук із соціальних комунікацій,доцент, доцент кафедри журналістики та засобів масової комунікації Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Анотація. У статті розглянуто та аналізується сучасний стан  мас-медіа щодо інформаційного інтелектуального розвитку подачі матеріалів. Запроваджено новий підхід щодо трансформації медіазасобів – це корегування суспільства за допомогою інтроформаційно-комунікаційного впливу з метою накопичення «корисних знань». Метою дослідження є пошук нових стратегічних рішень щодо інтроформаційно-комунікаційних впливів на свідомість людини в умовах інформаційно-психологічних  та гібридних війн, які спричиняють масову конфліктну невизначеність. Автором запропоновано нову систему інтроформаційно-комунікаційної діяльності та її основні стратегічні складові, а також впроваджено  модель нових ЗМІ на інформаційному полі в розвитку інтелектуальності та накопиченні корисних знань. Концепція інтроформаційно-комунікаційного впливу полягає в побудові нового проекту «інформаційного меню» на інформаційному полі. Створення нового проекту допоможе трансформувати мислення не тільки людини, але й суспільства в цілому.Розроблено модель формування інформаційних матеріалів згідно потреб та вимог реципієнта в умовах конфліктної, психологічної, інформаційної та професійної невизначеності, використавши при цьому модерністський підхід. Використання інтроформаційно-комунікаційного впливу на свідомість людини допоможе соціуму працювати над накопиченням «корисних знань» і сприятиме науковому прогресу.Ключові слова: інтроформаційно-комунікаційний вплив, конфліктна невизначеність, корисні знання, інтелектуальність, когнітивність. Annotation. The article reviews and analyzes the current state of mass media concerning informational and intellectual development of presenting materials. A new approach to the transformation of media assets – it is a correction of society through the introformational and communicational influence to accumulate «useful knowledge» is implemented. The research goal is to search for new strategic decisions about introformational and communicational influences on the human consciousness in the conditions of informational and psychological and hybrid wars, which cause massive conflict uncertainty. The author suggests a new system of introformational and communicational activity and its main strategic components and also implements a model of new media at an informational field in the development of intelligence and accumulation of useful knowledge. The concept of introformational and communicational influences is to build the new project "informational menu" at an informational field. Creating a new project will help to transform thinking not only of a persons, but also the society as a whole. It is designed the model of formation of informational materials according to the needs and requirements of the recipient in the conditions of conflict, psychological, informational and professional uncertainty, having used the modernist approach. The use of introformational and communicational influences on the human consciousness will help the society to work on the accumulation of «useful knowledge» and to contribute to the scientific progress.Key words: introformational and communicational influences, conflict uncertainty, useful knowledge, intelligence, cognitivity.Аннотация. В статье анализируется современное состояние СМИ касательно информационного интеллектуального развития в вопросах подачи материалов. Введен новый подход к трансформации медиасредств - корректировка общества с помощью интроформацийно-коммуникационного воздействия с целью накопления «полезных знаний». Целью исследования является поиск новых стратегических решений проблемы интроформацийно-коммуникационных воздействий на сознание человека в условиях информационно-психологических и гибридных войн, которые вызывают массовую конфликтную неопределенность. Автором предложена новая система интроформацийно-коммуникационной деятельности, включая ее основные стратегические составляющие, а также внедрена модель новых СМИ в информационном поле в контексте развития интеллектуальности и накоплении полезных знаний. Концепция интроформацийно-коммуникационного воздействия заключается в построении нового проекта «информационного меню» на информационном поле. Создание нового проекта поможет трансформировать мышление не только человека, но и общества в целом. Разработана модель формирования информационных материалов согласно потребностям и требованиям реципиента в условиях конфликтной, психологической, информационной и профессиональной неопределенности, использовав при этом модернистский подход. Использование интроформацийно-коммуникационного воздействия на сознание человека поможет социуму работать над накоплением «полезных знаний» и будет способствовать научному прогрессу.Ключевые слова: интроформацийно-коммуникационное влияние, конфликтная неопределенность, полезные знания, интеллектуальность, когнитивность.

Published

2017-02-20