ІНФО–КОМУНІКАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ: ПОНЯТТЯ І ТИПОЛОГІЯ

Authors

  • В М Бебик голова Всеукраїнської асоціації політичних наук, доктор політичних наук, професор

Abstract

Формування глобального інформаційного суспільства потребує досліджень базових категорій глобальної інформаційно–комунікаційної сфери: глобальне інформаційне суспільство, соціо–комунікаційна праксеологія, методологія аналізу соціо–комунікацій, інфо–комунікаційний менеджмент, види інфо–комунікаційного менеджменту. Важливими елементами інфо–комунікаційного менеджменту є ціннісний інфо–комунікаційний менеджмент, виборчий інфо–комунікаційний менеджмент, урядовий інфо–комунікаційний менеджмент, медіа–менеджмент.Ключові слова: глобальне інформаційне суспільство, соціо–комунікаційна праксеологія, методологія аналізу соціо–комунікацій, інфо–комунікаційний менеджмент, види інфо–комунікаційного менеджменту. Formation of the global information society needs to research the basic categories of global info–communication areas: global information society, socio–communication praxeology, methodology, analysis of socio–communication, info–communication management, types of info–communication management. Important elements of info–communication management is value info–communication management, election info–communication management, government info–communication management, media management.Keywords: global information society, socio–praxeology communication, methodology, analysis of socio–communications, info–communication management, the types of info–communication management.Формирование глобального информационного общества требует исследования базовых категорий глобальной информационно–коммуникационной сферы: глобальное информационное общество, социо–коммуникационная праксеология, методология анализа социо–коммуникаций, инфо–коммуникационный менеджмент, виды инфо–коммуникационного менеджмента. Важными элементами инфо–коммуникационного менеджмента является ценностный инфо–коммуникационный менеджмент, избирательный инфо–коммуникационный менеджмент, правительственный инфо–коммуникационный менеджмент, медиа–менеджмент.Ключевые слова: глобальное информационное общество, социо–коммуникационная праксеология, методология анализа социо–коммуникаций, инфо–коммуникационный менеджмент, виды инфо–коммуникационного менеджмента.

Published

2017-02-12