КЛЮЧОВІ ЧИННИКИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ДЕРЖАВ У МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ

Authors

  • О Г Слободяник здобувач кафедри міжнародної інформації Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Науковий керівник: д. політ. н., проф. Рижков М. М. .

Abstract

Анотація.  У статті розглядається важливість впливу іміджу країни та її складових на міжнародні відносини; теорії та концепції позиціонування як вітчизняних так і зарубіжних науковців. Розглянуто принцип визначення іміджу країни за допомогою інструментів  рейтингування.Ключові слова. Позиціонування, імідж країни, «іміджева дипломатія»,  бренд, Public Relations, міжнародна глобалізація, комунікативні технології.   Abstract. The article deals with the importance of the country's image and its components in international relations; theory and concept positioning both domestic and foreign scientists. The principles of determining the country's image by using the tools of rating.Key words. Positioning, image, «image diplomacy», brand, Public Relations, International, globalization, communication technologies. Аннотация. В статье рассматривается важность влияния имиджа страны и ее составляющих на международные отношения; теории и концепции позиционирования как отечественных, так и зарубежных ученых. Рассмотрены принцип определения имиджа страны с помощью инструментов рейтингования.Ключевые слова. Позиционирование, имидж страны, «имиджевая дипломатия», бренд, Public Relations, международная глобализация, коммуникативные технологии.

Published

2016-09-12