РОЛЬ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ У ПРОСУВАННІ НАЦІОНАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА

Authors

  • М І Терещук асистент кафедри міжнародних відносин та суспільних комунікацій Університету економіки та права «КРОК» (м.Київ)

Abstract

Анотація. В статті розглядаються особливості реалізації брендингової політики Республіки Польща. Актуальність цієї проблеми обумовлена новими та перспективними можливостями, що надає використання технологій національного брендингу у просуванні національних інтересів. Зокрема, це важливо для невеликих країн, що не володіють потужними ресурсами "жорсткої сили" (економічною потужністю, військовою силою). Для країн Центрально- та Східноєвропейського регіону роль брендингових технологій посилюється необхідністю сформувати свою ідентичність в нових геополітичних умовах та зайняти гідне місце на європейському та світовому ринках туристичних, освітніх тощо послуг. Досвід Польщі в цій сфері є привабливим з огляду на його успішність та системність реалізації державою брендингової політики.Відповідно, метою даної статті є виявлення ролі технологій національного брендингу як інструменту реалізації національних інтересів Польщі. У статті розглядаються практичний досвід Республіки Польща у сфері національного брендингу, зокрема, виявляються програмні та інституціональні аспекти брендингової політики держави. Перспективи подальших досліджень полягають у дослідженні досвіду інших країн регіону ЦСЄ.Ключові слова: бренд країни, національні інтереси, Польща. Abstract. The article deals with the peculiarities of branding policy of the Republic of Poland. The urgency of this problem is based on the new and promising opportunities that national branding technology provides for promotion of national interests. In particular, it is important for small countries that do not have powerful "hard power" resources (economic power, military force). For the countries of Central and Eastern European region the role of branding technologies is of special importance because of the need to form their identity in the new geopolitical conditions and to take its rightful place in the European and world markets of tourist, educational, etc. services. Poland’s experience in this area is attractive because of successful and systematic implementation of the state branding policy.Accordingly, the aim of this article is to identify the role of national branding technology as a tool of promotion of Poland’s national interests. In this article the experience of Poland in the field of national branding is examined, in particular, the programmatic and institutional aspects of the branding policy are reviewed. The prospects for future research are to study the experience of other countries in the CEE region.Keywords: nation brand, national interests, Poland. Аннотация. В статье рассматриваются особенности реализации брендинговой политики Республики Польша. Актуальность этой проблемы обусловлена новыми и перспективными возможностями, которые предоставляет использование технологий национального брендинга в продвижении национальных интересов. В частности, это важно для небольших стран, не обладающих мощными ресурсами "жесткой силы" (экономической мощью, военной силой). Для стран Центрально- и Восточноевропейского региона роль брендинговых технологий усугубляется необходимостью сформировать свою идентичность в новых геополитических условиях и занять достойное место на европейском и мировом рынках туристических, образовательных и т.д. услуг. Опыт Польши в этой сфере является привлекательным, учитывая его успешность и системность реализации государством брендинговой политики. Исходя их этого, целью данной статьи является выявление роли технологий национального брендинга как инструмента реализации национальных интересов Польши. В статье рассматриваются практический опыт Республики Польша в сфере национального брендинга, в частности, изучаются программные и институциональные аспекты брендинговой политики государства. Перспективы дальнейших исследований заключаются в исследовании опыта других стран региона ЦВЕ.Ключевые слова: бренд страны, национальные интересы, Польша.

Published

2016-08-26