РОЗВИТОК БРИТАНСЬКИХ ТА ФРАНЦУЗЬКИХ ЗМІ НАПРИКІНЦІ 20-ГО – НА ПОЧАТКУ 21-ГО СТОЛІТЬ

Authors

  • Г Ю Хлистун кандидат політичних наук, молодший науковий співробітник Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Abstract

Анотація. Не дивлячись на те, що в західно-європейському медіа середовищі останні декілька років інтернет ЗМІ  розвиваються досить значними темпами і в бюджетах рекламодавців частка на digital рекламу є досить високою, казати про смерть друкованих видань ще дуже рано. Британські та французькі ЗМІ представляють дві різні концепції надання інформації.     Ключові слова: британські ЗМІ, французькі ЗМІ, друковані ЗМІ, свобода преси. Abstract. Western European media has been shifting online for a few years and advertising budgets in digital media are rising, however, printing press isn’t dead yet. British and French media are two different concepts for information.Keywords: British media, French media, print media, freedom of the press. Аннотация. Несмотря на то, что в западно-европейском медиапространстве последние неколько лет интернет СМИ равзиваются достаточно большими темпами и в бюджетах рекламодателей доля, которая выделяется на digital рекламу, довольно большая, говорить про смерть печатных изданий еще очень рано. Британские и французские СМИ представляют две разные концепции предоставления информации. Ключевые слова: британские СМИ, французские СМИ, печатные СМИ, свобода слова.

Published

2016-05-04