ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ГЕНЕЗУ КОНЦЕПЦІЙ ЗМІСТУ СВІТОВОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ

Authors

  • К О Костюченко Аспірантка Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України Науковий керівник: д.філос.н. В.В. Зінченко

Abstract

Анотація. Глобальні процеси сучасного світу впливають на всю систему життєдіяльності людини та структуру цивілізації, створюючи умови, при яких основна увага приділяється інтелектуальним здібностям людині, її знанням та науковому потенціалу. В цьому розрізі, важливим є дослідження розвитку системи освіти, її концептуальних, теоретичних та практичних засад. В статті розглядаються теорії та концепції змісту світової системи освіти та її трансформація під впливом глобальних процесів. Виявляються основні тенденції розвитку нових підходів щодо поняття змісту освіти та її спрямованості як інтеклектуального базису людства.          Ключові слова: зміст освіти, глобалізація, трансформація, концептуальні підходи, закони науки.         Abstract. Global processes of the modern world affect the whole system and the structure of human civilization, creating conditions which focuses on the intellectual abilities of man, his knowledge and scientific potential. In this context, it is important to study the development of the educational system, its conceptual, theoretical and practical foundations. The article deals with theories and concepts of the world of education content and its transformation under the influence of global processes. So too the main trends of new approaches to the concept of educational content and its orientation as an intellectual basis of humanity.         Keywords: content, globalization, transformation, conceptual approaches, the laws of science. Аннотация. Глобальные процессы современного мира влияют на всю систему жизнедеятельности человека и структуру цивилизации, создавая условия, при которых основное внимание уделяется интеллектуальным способностям человеку, его знаниям и научному потенциалу. В этом разрезе, важным является исследование развития системы образования, ее концептуальных, теоретических и практических основ. В статье рассматриваются теории и концепции содержания мировой системы образования и ее трансформация под влиянием глобальных процессов. Выявляются основные тенденции развития новых подходов к понятию содержания образования и его направленности как интеллектуального базиса человечества.         Ключевые слова: содержание образования, глобализация, трансформация, концептуальные подходы, законы науки.

Published

2015-09-27