ТРАНСФОРМАЦІЯ ІМІДЖУ НІМЕЧЧИНИ В СВІТОВИХ ЗМІ

Authors

  • О Ткаченко студентка 2 курсу магістратури спеціальності «міжнародна інформація» Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка Науковий керівник: доц. Яковець А.В.

Abstract

Стаття присвячена проблемі формування національного іміджу Німеччини углобальних медіа. Стаття акцентує увагу на тому, що національний імідж є одним ізключових елементів зовнішньої політики кожної країни, який може суттєво впливати навідносини з іншими акторами на міжнародній арені. По-друге, розглядається іміджНімеччини в системі засобів масової інформації, які сьогодні грають вирішальну роль впроцесі створення та покращення іміджу країни закордоном. Дана стаття аналізуєставлення до Німеччини та доводить важливість медіа фактору в процесі будуваннябренду, який сьогодні є успішним.Ключові слова: міжнародний імідж країни, інформаційні ресурси держави,рейтинг, засоби масової інформації, бренд Німеччини, BBC World Service.Article deals with a problem of formation of national image of Germany in global media.Article focuses on the fact that national image is one of the key elements of foreign policy ofeach country which can significantly influence on the relations with other actors on theinternational arena. Secondly, the image of Germany in the system of world mass media whichplays today a crucial role in the course of creation and improvement of image of the countryabroad is considered. This article analyzes the relation to Germany and proves the importanceof media factor in the course of construction of a brand which today is successful.Keywords: international image of the country, information resources of the state, rating,mass media, brand of Germany, BBC World Service.Статья посвящена проблеме формирования национального имиджа Германии вглобальных медиа. Статья акцентирует внимание на том, что национальный имиджявляется одним из ключевых элементов внешней политики каждой страны, которыйможет существенно влиять на отношения с другими актерами на международнойарене. Во-вторых, рассматривается имидж Германии в системе средств массовойинформации, которые сегодня играют решающую роль в процессе создания и улучшенияимиджа страны за рубежом. Данная статья анализирует отношение к Германии и доказывает важность медиа фактора в процессе строительства бренда, которыйсегодня есть успешным.Ключевые слова: международный имидж страны, информационные ресурсыгосударства, рейтинг, средства массовой информации, бренд Германии, BBC WorldService.

Published

2014-05-29