ГЕОПОЛІТИЧНИЙ ВИМІР ПУБЛІЧНОЇ ДИПЛОМАТІЇ США

Authors

  • І І Гавриленко аспірант кафедри міжнародних організацій і дипломатичної служби Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка Науковий керівник: д.і.н., проф. Матвієнко В.М.

Abstract

За останні кілька десятиліть публічна дипломатія стала одним ізпровідних методів впливу на інші країни у зовнішній політиці провіднихдержав. Задля комплексного розуміння цього інструменту важливим єврахування досвіду країни, у якій це поняття виникло, та яка однією зперших почала систематично застосовувати цей метод – США. Удослідженні головна увага приділяється країнам та регіонам, а такожпріоритетним методам та цільовим аудиторіям, на які спрямовуваласяпублічна дипломатія США у різні історичні періоди, починаючи звиникнення означеного поняття.Ключові слова: публічна дипломатія, м’яка сила, імідж країни,інформаційна кампанія, національна безпека.Public diplomacy for the recent several decades has become one of themain tools of influencing other countries by the leading states. In order toensure the comprehensive perception of this instrument one should address theexperience of the country, where the particular concept has emerged, and whichwas one of pioneers of its implementation – the US. The study pays primaryattention to the countries and regions, as well as to methods and targetaudiences, which had been the aims of the US public diplomacy at differenttimes, beginning from the development of the aforesaid notion.Key words: public diplomacy, soft power, image of a country, advocacycampaign, national security.За последние несколько десятилетий публичная дипломатия сталаодним из основных методов влияния на другие страны во внешнейполитике ведущих государств. Комплексное понимание этогоинструмента требует обращения к опыту страны, где появилось самопонятие, и которая одной из первых начала его систематическииспользовать на практике – США. В исследовании основное вниманиеуделяется странам и регионам, а также приоритетным методам ицелевым аудиториям, на которые была направленна публичнаядипломатия в разные исторические периоды, начиная с возникновениявышеупомянутого понятия.Ключевые слова: публичная дипломатия, мягкая сила, имиджгосударства, информационная кампания, национальная безопасность.

Published

2014-05-29