ГЛОБАЛЬНО-ЛОКАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР СУЧАСНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Authors

  • Ю. Ю. Хватов

Abstract

Чверть століття тому електронної комерції, яку ми знаємо, ще не існувало. А зараз близько 177 мільйонів тільки американських споживачів витрачають понад 600 мільярдів доларів, а підприємства близько 6,7 трильйонів доларів, купуючи товари, послуги та цифровий контент через настільний комп’ютер або мобільний пристрій.Сьогодні, мобільні пристрої (смартфони, планшетні комп’ютери) і мобільні додатки витісняють традиційні настільні комп’ютери (ПК, ноутбуки) та веб-браузери як найпоширеніший спосіб доступу споживачів до Інтернету. Завдяки використанню таких технологій як: хмарні обчислення, сотові мережі та Wi-Fi, мобільні пристрої, поряд з розвитком соціальних мереж, змінюють поведінку споживачів. Інфраструктура соціально-мобільних платформ також породила ще одне нововведення електронної комерції: послуги на замовлення локально-особистого характеру з використанням глобальної бізнес-моделі.

Published

2019-12-03