Інформаційно-комунікаційні технології в структурі міждисциплінарного навчання

Authors

  • В. П. Литовченко к.філос.н, доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін ВП НУБіП України «Ніжинський агротехнічний інститут»

Abstract

Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) є однією з педагогічних інновацій, які виконують функцію «підтримки» педагогічного процесу, відкривають нові технологічні можливості для педагогіки. Використання ІКТ технологій дозволяє досягти високої ефективності заняття, розглянути значний обсяг матеріалу, узагальнити й систематизувати знання студентів з певної теми, показати прикладну спрямованість вивченого матеріалу, перевірити практичні вміння й навички, здійснити диференціацію та індивідуалізацію навчання. Вони, порівняно із традиційним навчанням, надають низку переваг: інформаційних, інтерактивних, дидактичних, інтегральних, психологічних, професійно-педагогічних, ергономічних та економічних.

Published

2018-01-29