РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Abstract
Анотація. Досліджуються основні проблеми, що стосуються розвитку туристичного бізнесу взагалі та окремих його складових. Висвітлюється проблематика конкурентоспроможності України на європейському ринку туризму, сучасний стан українського туризму, а також особливості його розвитку в умовах євроінтеграції. Розглянуті основні напрями дослідження розвитку туристичного бізнесу та його вдосконалення. Розглянуто ринок туризму України у контексті його інтеграції в загальне середовище ЄС, додаткового поштовху розвитку інфраструктури. Визначено стратегію підвищення привабливості України як суб'єкту ринку туристичних послуг на міжнародному рівні. Ключові слова: туристичний бізнес, конкурентоспроможність, євроінтеграція, ринок туристичних послуг. Abstract. The basic problems relating to the development of tourism in general and its individual components are studied. Reveals the problems of Ukraine's competitiveness in the European tourism market, the current state of Ukrainian tourism, and also its development in conditions of Eurointegration. The tourism market of Ukraine in the context of its integration into the general environment of the EU, an additional impetus to the development of infrastructure are researched. The strategy of increasing the attractiveness of Ukraine as a subject of the tourist market at the international level is defined. Key words: tourism business competitiveness, European integration, tourism market. Аннотация. Исследуются основные проблемы, касающиеся развития туристического бизнеса вообще и отдельных его составляющих. Освещается проблематика конкурентоспособности Украины на европейском рынке туризма, современное состояние украинского туризма, а также особенности его развития в условиях евроинтеграции. Рассмотрены основные направления исследования развития туристического бизнеса и его совершенствования. Рассмотрен рынок туризма Украины в контексте его интеграции в общую среду ЕС, дополнительного толчка развития инфраструктуры. Определена стратегия повышения привлекательности Украины как субъекта рынка туристических услуг на международном уровне.Ключевые слова: туристический бизнес, конкурентоспособность, евроинтеграция, рынок туристических услуг.Downloads
Published
2017-05-27
Issue
Section
Article