РЕКОМЕНДАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ

Authors

  • В О Степаненко к.е.н., доцент кафедри політичної економії Харківського національного економічного університету ім.С.Кузнеця

Abstract

Анотація.  Досліджено та систематизовано наукові підходи щодо структури та формування стратегії підприємства у відповідності до його цілей та можливостей. Проаналізовано та обґрунтовано специфіку бізнес-стратегій підприємства. Підкреслено вплив рекомендацій партнерів та клієнтів на успішність бізнес-стратегій. Висвітлено проблематику конкурентоспроможності в контексті розвитку соціальних комунікацій. Розглянуто довіру як  основний актив організацій, які будують свою маркетингову стратегію на рекомендаціях. Доведено, що формування стратегії підприємства з урахуванням рекомендацій лояльних клієнтів та компаній постає одним із ключових методологічних питань стратегічного управління.Ключові слова: соціальні комунікації, конкурентоспроможність, рекомендації, маркетинг, бізнес-стратегія.          Abstract.  Scientific approaches in relation to a structure and forming of strategy of enterprise in accordance with its aims and possibilities are explored and systematized. It is analyzed and substantiated the specific of business-strategies of enterprise. Highlighted influence of recommendations by partners and customers upon the success of business strategies. Deals with the problems of competitiveness in the context of social communications. We consider the trust as the main asset of organizations that base their marketing strategies on the recommendations. It is proved that the formation of business strategy with the advice of loyal customers and companies raises a key methodological issues of strategic management.Keywords: social communication, competitiveness, advice, marketing and business strategy. Аннотация. Исследованы и систематизированы научные подходы относительно структуры и формирования стратегии предприятия в соответствии с его целями и возможностями. Проанализировано и обосновано специфику бизнес-стратегий предприятий. Подчеркнуто влияние рекомендаций партнеров и клиентов на успешность бизнес-стратегий. Освещена проблематика конкурентоспособности в контексте развития социальных коммуникаций. Рассмотрено доверие как основной актив организаций, которые строят свою маркетинговую стратегию на рекомендациях. Доказано, что формирование стратегии предприятия с учетом рекомендаций лояльных клиентов и компаний выступает одним из ключевых методологических вопросов стратегического управления.Ключевые слова: социальные коммуникации, конкурентоспособность, рекомендации, маркетинг, бизнес-стратегия.

Published

2017-05-20