ОСНОВНІ ДЖЕРЕЛА ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ТА РАЦІОНАЛІЗАЦІЯ БІЗНЕСОВОЇ ПОВЕДІНКИ

Authors

  • Валід Міляд Сулейман аспірант Університету економіки і права «КРОК». Науковий керівник: доктор економічних наук, професор Одягайло Б.М.

Abstract

У статті проаналізовано особливості основних джерел отримання інформації про ринкових конкурентів та показано можливості її використання в умовах посилення конкурентного тиску.Ключові слова: інформаційні продукти і послуги, інформаційно-конкурентний тиск на міжнародному ринку, умови й чинники розвитку системи інформаційного забезпечення підприємницької діяльності, закономірності формування та шляхи запобігання інформаційно-конкурентного тиску  на міжнародному ринку. This article analyzes the features of the main sources of information on market competitors and shows the possibility of  using these sources in the face of increasing competitive pressures.Keywords: information products and services, information competitive pressure on international market, information support entrepreneurship, patterns of formation of information competitive pressure on the international market, ways of preventing of information competitive pressure on the international market. В статье проанализированы особенности основных источников получения информации о рыночных конкурентах и показаны возможности их использования в условиях усиления конкурентного давления.Ключевые слова: информационные продукты и услуги, информационно-конкурентное давление на международном рынке, условия и факторы развития системы информационного обеспечения предпринимательской деятельности, закономерности формирования и пути предотвращения информационно-конкурентного давления на международном рынке.

Published

2014-07-01